Teatre - Estranyes relacions de la companyia Frec a Frec
- https://www.artesadesegre.cat/actualitat/agenda/teatre-estranyes-relacions-de-la-companyia-frec-a-frec
- Teatre - Estranyes relacions de la companyia Frec a Frec
- 2025-03-22T18:00:00+01:00
- 2025-03-22T20:00:00+01:00
Estranyes relacions
Veurem 5 escenes seguides d’un debat teatral. A partir de cada escena reflexionem sobre com algú pot convertir-se en una persona maltractadora o en víctima de maltractament.
L’ANGLÈS I L’ORDINADOR: a partir d’una situació fortuïta la Paula i l'Albert es coneixen a les classes particulars d’anglès que fa en Pere, el germà de la Paula a l’Albert.
QUINS FUMS!: l’Albert demana a la Paula que deixi de fumar pel seu bé.
ROMEU I JULIETA: la Paula fa saber a l’Albert que l’han seleccionat per fer de protagonista en una obra de teatre amateur que representaran aquest any.
FES-HO PER MI: a l’Albert no li acaba d’agradar com va vestida la Paula.
QUÈ HEM DE FER?: la Paula i la Míriam són testimonis de com un noi agredeix a una noia.
Amb diverses tècniques de teatre interactiu oferim una possibilitat única: que el públic sigui alhora protagonista i espectador de situacions conflictives que en la seva vida costa d'analitzar i resoldre. Amb Frec a Frec podem fer un assaig de la pròpia vida.
Parlarem de temes com:
- Què vol dir ser parella.
- Dependència.
- Pors en la relació de parella.
- Què vol dir cedir.
- Contraposició entre com és la relació amb la teva parella i com t’agradaria que fos.
- Quan podem començar a parlar de violència masclista.
- Què fas davant d’un cas de maltractament tant si estàs implicat/ada com si detectes un cas...
ENTRADES A: https://www.entrapolis.com/entrades/estranyes-relacions
- Quan 22/03/2025 de 18:00 a 20:00
- On Cubtural Artesa de Segre
-
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal