14° / 4° Nuboso con lluvia escasa

Artesa de Segre acollirà l’any 2026 la 30a edició de la Nit de la Sardana.

Aquest cap de setmana es va celebrar a Rosselló la 29a edició de la Nit de la Sardana, un esdeveniment organitzat per la Federació Sardanista de les Comarques de Lleida en col·laboració amb l’Ajuntament de Rosselló i la Colla Sardanista Purpurina. L'acte va reunir més de 300 sardanistes, que van gaudir d'una nit plena de música i dansa.

DILLUNS 27 GENER 2025

Durant la celebració, es va fer l'anunci que el nostre municipi serà la seu de la propera edició de la festa, que se celebrarà l'any 2026.


La Festa de la Sardana de 2026 serà organitzada en col·laboració amb l'Ajuntament d'Artesa de Segre i l'Associació d'Amics de la Sardana d'Artesa de Segre. Es treballarà conjuntament per garantir que l'esdeveniment sigui una gran festa per a totes aquelles persones que gaudeixen de la dansa i la música tradicional catalana.


Amb l'arribada de la Nit de la Sardana a Artesa de Segre, el nostre municipi es convertirà en un punt de trobada per a tots i totes les sardanistes i un lloc de celebració de la cultura catalana.