Xerrada sobre la gestió d’emergències a Artesa de Segre
DIMECRES 19 FEBRER 2025
Ahir, dimarts 18 de febrer, es va dur a terme una xerrada a la sala d'activitats de la Biblioteca amb la participació de tots els actors implicats en la gestió d'una emergència al municipi, segons el que estableix el Document Únic de Protecció Civil Municipal (DUPROCIM).
Què és el DUPROCIM?
És el document que recull l’organització, els protocols i els recursos disponibles per fer front a situacions d’emergència a nivell municipal. L’objectiu és garantir una resposta coordinada i eficient davant de qualsevol risc que pugui afectar la població.
A la trobada hi van assistir regidors i regidores de l’Ajuntament, personal de Protecció Civil, bombers, representants dels pobles agregats, l’agent municipal i altres agents implicats en la gestió d’emergències al municipi. Amb aquesta reunió s’ha reforçat la preparació i la col·laboració entre tots aquests col·lectius, millorant així la seguretat i la protecció de la ciutadania.
Agraïm la participació de totes les persones que hi van assistir i la seva implicació en aquest aspecte fonamental per al nostre municipi.